Sidor

måndag 10 juni 2013

Snart kommer nya Beco Soleil

Beco som tillverkar den populära bärselen Gemini har kommit med en ny sele: Beco Soleil. Jag väntar med spänning på att få in den i butiken, milly & molly, i slutet av juni.

Här kommer en liten film där man kan se mer av selen. Visst är den snygg?



Det finns både likheter och skillnader om man jämför med Beco Gemini. Här är en liten film där man jämför Soleil och Gemini:




Beco Soleil kommer att kosta lika mycket som Gemini, för närvarande 1149 kronor (kom ihåg att det dessutom är fri frakt när man handlar för över 500 kr!).

Så ta en titt in i butiken, www.millyomolly.se, i slutet av månaden.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej! Kommer du även att få hem väskan som hör till? Får du hem någon av färgerna Luca eller Stella? Något exakt datum? Mvh

maria sa...

Hej Anna. Jag kommer att få hem väskan och selarna i svart, Luca och Stella. Något exakt datum har jag inte än. De beräknas komma till Storbritannien omkring 17 juni och sedan skickas de på en gång vidare hit. Jag kommer att lägga in dem i butiken så fort jag har dem här. Håll gärna koll på facebooksidan, jag uppdaterar där när jag har selarna här :-)
/Maria